Tuesday, March 8, 2011

של מי היום הזה בדיוק

אין מטופש ומעליב יותר מיום האישה, בינלאומי או לא. כמה מוזר שצריך לציין יום בשנה במיוחד עבור יותר ממחצית האוכלוסייה.
נכון, נשים עדיין לא מקבלות זכויות שוות, ועדיין יש מאבקים צודקים שצריך להיאבק אותם. אבל לא זו הדרך.
במקום העבודה שלי חילקו לכל הנשים סט קרמים. לא רוצה את הקרמים שלכם, לא רוצה את המחוות המגוחכות האלה.
במקום לצאת ידי חובה ולהרגיש שעשיתם משהו יום אחד בשנה, צריך כל יום, כל יום, שנשים יקבלו משכורות שוות, שנשים יקבלו הכרה אמיתית בקושי לעבוד ולהיות אמא, שהאלימות המוטרפת נגד נשים תיפסק והרשימה ארוכה.

עכשיו נפסיק את ההטפה ונעביר את רשות הדיבור למישהי שיודעת איך באמת להראות לכל הגברים, ה-אישה האולטימטיבית, המלכה ה-M, היחידה ואין בלתה (ולא יעזרו כל הגאגות שבעולם). תבטאו את עצמכן.


3 comments:

  1. רק שתדעי שאם לא הייתי חולה עכשיו, ואם הייתי לידך, הייתי מדביק לך כזאת בוסה שהרטיבות שלה הייתה נשארת לכמה ימים טובים!

    נשיקות...ללא מיקרובים כמובן!

    מ.אמדורסקי :)

    ReplyDelete
  2. אישתי היקרה - מילים כדורבנות
    אנונימי - תזדהה!! אף אחד לא מדביק לה נשיקות (רטובות לא נשמע מגרה) חוץ ממני - אח"כ פלא שיש אלימות נגד נשים ;-)

    ReplyDelete
  3. זאת אני, מיכלי, גרושתו של אספוש.
    הנשיקה, והן רמת רטיבותה, נועדו לבטא אך ורק את אהבתי האפלטונית כלפי גברת גוטמן. מתוך כבוד והערכה כלפי פועלה הנועז והמתקדם. אל לך לקנא, בעלה הנאה. ואם כבר באלימות במשפחה עסקינן - כמדומני מרבי יכולה עלייך :-)

    ReplyDelete